QYOM TANDARTSEN

klachten regeling

Wij streven naar een continue verbetering van onze zorg, en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat dit niet het geval is. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.

U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de receptie. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 020-6235550, via het klachtenformulier onderaan deze pagina of per e-mail naar info@qyom.nl.

Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen drie dagen contact met u op. Wij proberen samen met u een oplossing te vinden.

Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten. De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisatie voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en eenuitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) via 0900-2025012 (0,90 p.m.)

QYOM TANDARTSEN

Heeft u een klacht?

5 + 3 =

SPOED / EMERGENCY