Patientenbelang

e03606c62906f2d27554722ecffa322aCP868c9706e5fd2a08963293cdd2f90270

8d2655f54196b35286aa5372951143a4

CPM: uw mening over mondzorg

Eindelijk komt de patient op voor zijn Goede mondzorg, wat houdt dit in? De discussie over kwaliteit, inhoud en prijs van de mondzorg wordt nu gevoerd tussen overheid en zorgverzekeraars, maar uiteindelijk gaat het om úw gebit.

Goede mondzorg, wat houdt dit in? De discussie over kwaliteit, inhoud en prijs van de mondzorg wordt nu gevoerd tussen overheid en zorgverzekeraars, maar uiteindelijk gaat het om úw gebit.

Het is belangrijk dat ook úw stem als consument gehoord wordt! Geef daarom uw mening door te reageren op de stellingen geplaatst op deze website!

 

Ga als volgt te werk:

  • Meld u gratis en eenmalig aan.
  • U ontvangt een email van CPM om uw registratie te voltooien.
  • Ontvangt u geen email in uw mailbox, check dan uw spambox.
  • Log in met uw emailadres en wachtwoord.
  • Stem op de stellingen nadat u bent ingelogd.

 

Waarom registreren?

Om een eerlijke meting te kunnen garanderen vragen wij u zich eenmalig aan te melden. Iedere consument kan zo maar een keer stemmen per stelling. Daarna logt u in en gaat u naar de stellingen. U ontvangt per email bericht wanneer er een nieuwe stelling is geplaatst op de website.

U stemt anoniem.

CPM gaat zorgvuldig met uw gegevens om: uw gegevens worden geanonimiseerd. Dit houdt in dat uw gegevens tijdens de analyse van de stemresultaten niet terug te herleiden zijn naar uw persoonlijke gegevens.

Wat doen wij met uw stem?

Centraal binnen CPM staat het mening vormen en mening meten.Zes keer per jaar wordt een stelling over mondzorg op de site geplaatst. CPM verzamelt, analyseert en structureert de reacties op de stellingen. Het resultaat is een op feiten gebaseerde ‘stem van de consument’. Dit resultaat wordt vervolgens gecommuniceerd naar de politiek, de media en op de website geplaatst.

 

http://www.consumentenplatformmondzorg.nl